cansuuk kendinede bebeginede yaptigin en buyuk iyilik bence biz 3 aylikken yaptirmistik ilk gun yalan yok aksama dogru baya agladi hatta pisman oldum yaptirdigima ama ertesi gun bi tik daha iyiydi 1 haftada tamamen iyilesti ilk gun sızı olmasi da normal zaten agri kesicilerle hafiflettik iyi ki yaptirmisiz hem bebegimde travma olusmadi hemde sureci rahat atlattik simdiden gecmis olsun ❤️