aselsdk Annelerim içeriği temiz doğal pişiği hemen geçiren pişik kremi markası arıyorum güvendiğiniz hemen geçiriyor dediğiniz 🌸
Mrvsmt2502 aselsdk sudocrem ve Bepanthol önerilmiş ama içerikleri temiz değil. Bende kantaron yağı kullanıyorum 👌
denizprenses1912 aselsdk Merhaba,ben sudokrem/ Nivea Baby pişik kremi ve Bepanthol kullandım ama hiçbir işe yaramadi. En son mustela pişik kremi aldım şuan kullanıyoruz şükür memnunum. Yine olmazsa ben de yeni bir araştırma içine gireceğim ama mustelayi deneyin isterseniz belki sizde de işe yarar 🌸
Csymnt Sarı kantaron yagı kullanıyorum pişik onleyici olarak. Ancak pişik oldugunda en ıyı gelenMavi hametan krem yada eski usul pudra.Pişiği hızlıca gecırıyor. Ayrıca bol bol acık tutmaya havalandırmaya calısın altını, oda cok ıyı geliyor.
aselsdk Mgii sudo krem de çinko var içeriği temiz değil onu kullanmıyorum sizde kullanmayın bence tabi siz de araştırın yine de
enesradefne Bende sudokrem kullanıyorum ama etki etmedi mustela kullandım o da aynı acaba bepanten pişik kremi iyi gelir mi diye düşünüyorum onu almayı planlıyorum
aselsdk Mrvsmt2502 kantoran yağı bende de var ama sürekli ve sık kullanıldığı zaman tahriş yaptığını duydum o yüzden çok kullanmıyorum siz böyle bir şey duydunuz mu
filiz35 Bebeğim yoğun bakımda kaldığında pişik olmuş ama bildiğiniz açık yara gibiydi doğal kantaron yağı sürerek geçirdim şimdi hiç yok sudocrem kullanıyorum pişik bir daha olmasın diye ve çok şükür ki olmadı
aselsdk denizprenses1912 mustelanın diğer ürünleri var pek memnun kalmadım su bazlı ama pişik kremini hiç denemedim hemen deneyimleyim onu da inşallah olmaz da eğer sizinde güvendiğiniz bir marka bulursanız bana da yazar mısın canım 🌸
livanur1 Ben bebeğimle hastanedeyiz 4 gün yoğun bakımda kaldı doktorlar pişik için Hamazinc %5.35+%18 krem yazılı kremi kullandılar pişik geçince diğer kremi kulan dediler
denizprenses1912 aselsdk Ben de mustelanin sadece pişik kremini kullanıyorum canım onun dışındaki markalardan memnun kalmadığım için o da. Tabiki söylerim ama umarım memnun kalırsınız 🙏
Mrvsmt2502 aselsdk hayır hiç duymadım en iyi nemlendiricilerden birisi tahriş nası eder ki. Zaten bebeğin cildi bi süre sonra alışıyor yani kendi kendine pşikten koruyor ben 6 7 aydır herhangi bi şey kullanmıyorum pişik olmuyor ama evimde bulunur hep
aselsdk Mrvsmt2502 çok sık kullanınca pul pul yapabiliyormuş bende var ama çok ağır olmayınca kullanmıyorum onu duyduğumdan beri bilemedim
SenaKusan-16 aselsdk rahiki mahtum’un pişik kremini kullaniyorum yeni doğandan itibaren hep onu kullandim 18 aylık şuan ciddi hiç pişik olmadi hafif kızarıklık olduğunda sürdüm sadece