seymaydin1 benim bebeğim de 3 ay 12 günlük kendi kendine söyleniyor gibi sesler çıkarıyor ağlıyor sürekli mız mız gündüz uykusu yok denecek kadar azaldı tam uyudu diyorum maksimum yarım saat önceden de kolikti ama kucakta falan sakinleşiyordu şimdi o da yok uykusu var direniyor aç memeyi zor veriyorum fön makinesi ayakta emzirme artık dayanacak gücüm kalmadı, ancak uyutmayı başarırsam kucağımdan bırakmazsam biraz uyuyor, bir de şükür gece uykusu iyi bir an önce gece olsun istiyorum