Merhaba 18 aylık bir bebeğim var.. Her şeye ağlıyor hiç memnun edemiyorum.. Süreklis mutsuz ve sürekli mızmız oyu oynamak istiyor uzun soluklu oyun oynayamıyoruz telefon tv dahil hiçbirşey memnun edemiyor oyıuncaklarını fırlatıyor.. böyle bir durum yaşamış olan annelerin tavsiyelerini rica ediyorum
Çok aciiilll