4 gün sonra biz de 9 aylık olacağız. Benden hiç ayrılmıyor dediğiniz gibi oyun oynamaya çalışıyorum oturuyorum yanında ama çok az oynuyor sonra benim kucağımda olmak istiyor. Mutfakta falan bacaklarıma sarılıyor yani atak mı ayrılık kaygısı mı bilemiyorum bayağı zor bir süreç bu süre zarfında bir de hastalık geçirdik.