Merhaba, doğum yapalı 6 gün oldu ve sütüm dün geldi. Bu süre zarfında mamaya başladım. Ara ara boşta olsa emzirmeye çalıştım. Şimdi ise bebeğim meme reddi yapıyor. Nadir bir şekilde memeyi tutuyor ve çekiyor. Şimdi hem sütümü sağıp veriyorum hemde mama. Ne yapacağımı bilemiyorum. Haliyle çevremden de birazcık tepki alıyorum. ☹️