Bussy_ melt bende de işe yaradı yanında humana emziren anne çayı da içiyordum fakat çayın fiyatı çok çok artmış
BBuseYY melt ben 2 şişe bitirdim güzel süt yapıyor ama kilo alımı olmadı aksine kilo verdim tabi ona bağlamıyorum da genel olarak kilo aldırmadı..
SerraD-1823 melt bende kullanıyorum 14 gün oldu doğum yapalı güzel arttı sütüm. Ama bugün dinlenemediğim için bestlak bile işe yaramadı. Sütüm azaldı. Artar inşallah tekrar
sedadila Kızım 4. Ayını bitirdi. Doğduğundan itibaren kullandım çünkü ilk günler sütüm az geldi bestlak çok etkili oldu. Tavsiye ederim melt