Bebegim 4 ay 24 gunlk artk boyatablr miym
Zehra1234 ben doktorun izni ile 2,5 aylıkken açıcı kullanmadan boyatmıştım
Çok zarar veriyor mu çocuğa.ben 4 aylıkken hem açıcı kullandım hem de boyadım
Bnm doktorum organık boyaya izin verıyor bebegım daha 1 bucuk aylık