ugurbocegi03 Evet kızlar başladığını yeni gördüm siz hangi takımı tutuyorsunuz sizce kim şampiyon olur ben gönüllüleri tutuyorum tabi ki her sene olduğu gibi 🤪🙈
Metesmom ugurbocegi03 İki takımı da tutmuyorum şu an, Turabi’ye gıcık oldum diğer taraftan Poyraz’ı da sevmiyorum bu sene öyle kişi veya takım tutmuyorum tutmayınca da sıkıcı oluyo. Bilmem ne kadar izlerim bu sene.
ugurbocegi03 vaveyla_1 hayır şaka değil izlemek istemiyorsanız izlemezsiniz niye hemen linclemeye geliyorsunuz 🤔
vaveyla_1 ugurbocegi03 yok linç değil, baya reyting düşüşü var ha bide her yıl all star ve aynı tipler olduğu için izlenmesine şaşırıyorum
Silaa66_ ugurbocegi03 ben seviyorum onu😂😂😂 hatta bu zamana kadar izlemezdik sırf o var diye izliyoruz
ugurbocegi03 vaveyla_1 sevdiğim oyuncular var o yüzden izliyorum ama turabiye gıcık oluyorum sürekli kavga çıkartıyor
Tombikdonerartikcokpahali Uzun zamandır ilk defa turabiyi gördüm. O kadar kendini çirkin bir hale getirmiş ki görünce şok oldum
Silaa66_ ugurbocegi03 tabiii 🤩 onun ismi turabi diye değil ama oğlum olsaydı turab ismini düşünüyorduk😁