Kızım 2 yaşına girecek, hiç bir şeyi yoktu gayet iyiydi,bugün AVM ye götürdük eğlendi ordan çıktık iki saat kadar dışarıda gezdik farklı bir şey de yiyip içmesi üstü başı da sıkı giydirmistim,yolda bir anda kustu neyse dedik saat 9 gibi eve geldik ara ara 3 kere kustu ama mide boş olduğu için tükürük geliyor anca. Eve geldiğimizde ayakları buz gibi olmuştu acaba midesini falan mı üşüttü neden oldu bilmiyorum ne yapmam lazım hastaneye götüreyim mı