Beş buçuk aylık kızım aşırı huzursuz hiç emmiyor doktor ek gıdaya başla dedi başladık ama tabi onunla doyumluk yemiyo emmiyorda gece uykusunda da sürekli uyanıyor ağlıyor doyuruyorum yine ağlıyor niye böyle ya dış çıkarsa ateşi olmaz mı gayet iyi ama çok huysuz ne derdi var bilmiyorum acaba ek gıdalara alıştı onları mi istiyor anlamadım