minisannesii Kızlar iyi geceler. Bebeğim beş gün sonra 2 aylık olacak. Gece uykularımız az çok iyi diyebilirim yani idare eder seviyede. Saat 23.30 00.30 gibi gece uykusuna anca geçiyor ama gündüzleri o saate kadar cocuk 5-10 dk uyuyor sadece o da ayakta sallarsak. Yatırdığımız gibi uyanıyor. Yoruldum artık bu durumdan gündüzleri bir şey yapamaz oldum. Bu damla uykuya geçişi kolaylaştırıyormuş sanırım kullanan var mı acaba?
Gyagiz minisannesii 1 yaşında bebeğim 1 aydır kullanıyorum o aylarda da oğlum öyleydi ama asla düşünmedim şimdide 2-3 günde bir veriyorum yanlış anlamayın ama muhtemelen gazından uyumuyordur benim de oğlum o ay civarı hiç uyumadan 2 gün bile durduğu oluyordu kucağımdan yatağına koyardım uyanırdı lağman yapmıştı doktor öyle rahatlayıp uyumuştu
Laydaren minisannesii 2 ay çok çok küçük🥹 henüz dünyaya alışma evresinde. Düzene girecektir. Akışına bırakın uyku düzenini. 2 aylık bir bebek uyumuyorsa ters giden şey başka bir şeydir. Ya gazı vardır ya tam doymamıştır ya uyutma şeklinde hoşuna gitmeyen bir şey vardır. Bay bay night doğal dese de asla doğal olmayan bir ürün. 4 yaş üzeri önerilen bir ürün. İçeriğinde sodyum benzoat var. Araştırdıktan sonra eminim siz de hiç vermek istemeyeceksiniz😊
mistral minisannesii hiç vi faydası olmuyo canım boşyna kullanma bebeğinin rutinlerini değiştir uyku düzeni oluşturmaya calış bebeğine neden böyle bişey veresin ki?hangi bebek kolaylıkl büyüyor?
Sebusebu minisannesii kim söylüyor bunu ya 2 aylık bebeğe uyku damlası mı verilir. Doktorlar bas bas bağırıyor ilk 6 ay anne sütü su bile vermeyin diye siz uyku damlası verebilir miyim diyorsunuz. Eminim yorulmussundur uykusuz kalıyorsundur ama yapacak bişey yok. İlk 4 ay uyku düzeni diye bişey yok zaten gece- gündüz kavramı yok. 4. Ayda bir uyku atağı var onda gece uykusu da allak bullak oluyor. Anca 5 aydan sonra yavas yavas uyku rutinleri ile düzen olusturulabiliyor. Benim kızım 2 yasında hala uyku problemi var ben doktora 2 yasında olmasına rağmen sordugumda kesinlikle önermediğini hatta sağlık bakanlığı değil tarım bakanlığı onaylı bir ilaç oldugunu söylemişti. 2 aylık bebeğin gazı vardır gaz damlaları kullanın onlr ne kadar gazını cıkarsa da devamlı oluyor.
minisannesii Gyagiz gazı yok masajla destekleyip rahatlatıyorum. Karnı tok, altı temiz ama yok olmuyor
Feyzanrrselv Benimde kızım 5 aylık şuan ilk ay bizde hep öyleydik ben uyku nedir unutmuştum asla uyumuyordu gece gündüz sonra yanıma aldım meme emerek uyutmaya başladım yanlış birşey ama ben uyku uyumaya başladım gece uykusunu alınca kızıma da daha verimli olmaya başladım. Şuan hala beraber yatıyoruz nasıl ayıracağım bilmiyorum
minisannesii Feyzanrrselv bizde beraber yatıyoruz çünkü geceleri durmadan uyanıyor ve pış pışlanmak istiyor. Şu 2 ayda çok yoruldum.
sebnem beni yanlış anlamayın ama 2 aylık bebek daha böyle bir damla vermek için çok çok erken eminim bunalmış yorulmuş olabilirsiniz ama ilk 6 ay uyku düzeni zaten çok beklemeyin size destek olan biri varsa hele hiç düşünmeyin böyle bir damla sadece rütin oluşturmaya çalışın
minisannesii sebnem bazı günler sağ olsun annem geliyor ama o olmadığı zaman tuvalete bile gidemiyorum, Kahvaltı edemiyorum, yemek yapamıyorum, çamaşırlar dağ oluyor.
Laydaren minisannesii Oğlum da aynı durumdaydı. Çok yorucu bir süreç. Ama bazı bebekler böyle. Eğer emziriyorsanız siz anason çayı, papatya çayı gibi şeyler tüketin. Uyutma şeklinizi değiştirin. Beni en çok kurtaran şey sallanan ana kucağı olmuştu. Böyle bir şey alın
mam4731 İyi akşamlar ben oğluma kullandım fakat 1 yaşındaydı 3 gün üst üste verdim uyku düzeni olmuştu şimdi veriyorum faydası olmuyor
Aslan2103 Uyku damlasi icin cok kucuk. Benim bebegimde cok zor bi bebekti ki suan 9 aylik hala emerek uyur yanimda. Ilk 2 3 ay inanin sadece sabahlari degil gece bile oturur pozisyonda bebegim kucagimda 4 tarafim yastikla çevrili bir sekilde uyuyodum. Yatirdigim an uyaniyodu. Sabahlarida hamak almistim. Hamakta sallanarak uyuyodu durdumu uyaniyodu. Ama en azindan kucagimda degil hamakta uyuyodu biraz rahatliyodum. Svava marka hamaklar oluyo carsaf etkili bakabilirsiniz 2. El falan. 5. Ayda yatarak emzirmeye alistirdim. Emip yatakta uyuyakaliyodu. Uyanana kadar ellemiyodurum o sekilde rahatladim
ElifDefne3535 minisannesii şuan daha çok küçük alışmaya çalışıyor herkes aynı şeyleri eminim ki yaşamıştır benim kızım 1 yaşında ve 1 senedir uyku nedir bilmiyorum evi temizlemiyorum yeri geliyor yemek yapamıyorum ama yine de damladan destek almayı düşünmem bence önce doktorunuza danışın
enesradefne Benm bebeğimde 4 aylık olacak hala uyumuyor sizin bebeğinizden daha kötü gece gündüz aymı 2 aylıkken gece 2-3 civarı yatıyordu ama nasıl yatıyordu 5-10 dk bn sabrettm benm evimde kirli çamaşırlarda dağ gibi ama olsun bebeğşm sağlıklı yemekleri eşim gelince yapıyorum. Ana kucağına koyuyorum kızımı sabahta hızlıca atıştırıyorum yani damla vermeye kafayı koymuşunuz gibi ama annelik hem çok güzel hemde çok zor tebiki uykusuz kalacaksınız ne bekliyordunuzki bebeğinize öyle bir damla vererek yazık edeceksiniz daha bağırsak florası neyki bunun. Kesinlikle kullanmayın entromax probiyotik kullanabilirsiz doktorum önermişti ama bence o bay bay damla asla vermeyin tadını çıkarın o günlerin özleyeceksiniz bebekler büyüyor hep aynı kalmıyor kucakta uyuyorsa bırak kucağında uyusun sonra uyku eğitimi alırsın uykusu da düzene girer şuaj bebegm kucağımda uyuyor dünyalar benm koyunca uyanıyor ama olsun dünyalara değer varsın uykusuz kalayım yemeğim olmasın evim kirli olsun eşimle sırayla yapıyoruz size de tavsiyemdir minisannesii minisannesii
Laydaren minisannesii o halde bu durumun geçici olduğunu, siz de bebeğiniz de her şeye ayak uyduracağınızı düşünerek kendinizi avutmalısınız. Maalesef bu ayda bir bebek için başvurulacak tek çözümler bunlar. Elbet uykusunda huzurunu kaçıran bir şey vardır onu keşfettiğinizde bebeğiniz de uykuyu keşfettiğinde her şey daha kolay olacak. Lütfen bu piyasadan komple kaldırılması gereken doğal olmadığı halde ben doğalım diye haykıran bu üründen bebeğinize bir damla bile vermeyin