fyz81 çıkabilir bizim ilk dişimiz 6.5 aylıkken çıktı . İkinci diş 7 aylıkken şuan 3 ve 4 üst ön dişler aynı anda çıkıyor 8 aylık 9 günlüğüz ve kızım zor çıkarıyor. Ayrıca bebeğin dişi çıkacağı zaman diş eti iyice beyazlıyor sonra diş etinde enine doğru düz çizgi kesik gibi bir çizgi oluyor diş eti yarılıyor sonra gün gün diş yavaş yavaş çıkıyor beyaz beyaz gözüküyor . Benimde ilk bebeğim bu şekilde deneyimledim inşallah kolay çıkarır inci gibi dişleri olur ☺️