Yekbarnes pinkcat ilk 3 gün ateşi olmasa bile dolven ve calpol dönüşümlü verdik, doktor tavsiyesi ile . Ateşi çok yüksek olduğu için havale geçirebilir demişti. Antibiyotik vermedi. Günde 2 kere serum fizyolojik ile burun yıkama ve burun spreyi yaptık. Onun dışında bol bol anne sütü aldı
Ballloglum Deletedmom_110 evet yaşadığınız yere göre değişebiliyor tabi fiyatlar bizim hastanemiz uygundu ve doktorumuz çok iyi ilaçlar verdi bir günde toparladım
MatiLeon Efelar8 amin canım benim bizde öyleydik dermanımız yoktu su içmeye bile daha yeni toparlanıyoruz . Allahım size de şifa versin biran önce 🙏
Yekbarnes Deletedmom_110 anne sütü alıyor zaten. Onun yanında ek olarak portakal, mandalina sıkıp içirdim bol bol
erseerse Ballloglum cuma günü muayene influenza testi ve bir seruma 3.750 lira ödedik Başakşehir de. Sizde gitmeyin demekle olmuyor maalesef
Deletedmom_110 Yekbarnes öksürüğü arttırıyor diye portakal mandalina vermiyorum hata mı ediyorum acaba antibiyotik kullandığımız halde 4 gündür ateşliyiz şaşırdım cidden bende emziriyorm
Yekbarnes Deletedmom_110 her bünye farklı sanırım. Gece baş ucuna buz dolu kap koyuyordum ekstra olarak. Bir de nebulizator var mı sizin. Soğuk serum fizyolojik tutuyordum ağzına burnuna Burnunun sürekli temiz ve boş olmasına dikkat edin serum fizyolojik sıkıp çektirin. Geniz akıntısı da öksürüğe sebep
sibelkilic Efelar8 zencefil bal lımon karısımı yap sabah aksam ıc antibiyotik parol kullan mutlaka saglık ocagına git yazdır ılacları oksuruk varsa mandalına kabuklarını yıka kaynat suyunu ıç hemen kesıyot oksurugu
Deletedmom_110 sibelkilic ağzımın hiç tadı yok sizinde oldu mı tat ve koku almıyorum 3 gündür nasıl gelecek anlamıyorum:(
Deletedmom_110 Yekbarnes temizliyorum günde 4 kere fisyolojikleee sırıngaylaaa yapıyorum var hava makinamız da fizyolojik mi sıkıyorsunuz kaç cc bende yapıyımmm öksürükte var
papatya0909 Efelar8 3 haftadr aynıyım gecmiyor yutkunma zorlugum var ne yiyebilyrm ne içebilyrm vucudum dayak yemiş gibi gecmeye hic niyeti yok sanki ,hic bi hastalıgım bu kdar uzun surmedi , öksürkde ayrı dert bogazlarmı hissedmyrm artık ne bicm bseyse