Merhaba kızlar 3-4 gündür ölüyorum resmen. Vücut ağrısı,karın ağrısı, grip, boğaz yanması. Bebeğime geçmesin diye maske takıyorum evde. Kaç gün sürüyor ağrı kesiciyle ayaktayım serum taktırmaya düşünüyorum. Kaç gün sürüyor bilginiz var mı. Korona olmuştum ama inanın bu koronadan daha beter bir hastalık korona hiç birşey bunun yanında. Lütfen dikkat edin. Ben hep evde olmama rağmen yakalandım. Çok zormuş bu salgın. Hastaneye gitmedim çünkü tıklım tıklım dolu bebeğim küçük gitmeye vaktim yok😞 anneyseniz dinlenmeye vaktiniz olmuyor maalesef 😞