Dyg07 Merhaba 7 aylık oğlum var meme reddi yaşıyoruz gündüz neredeyse artık hiç emmiyor sadece geceleri emiyor gündüz ek gıda yine sağdığım sütlerle idare ediyoruz sıkılıyor emmek istemiyor geri dönüşü var mı sizce? Yaşadan varsa bilgi rica ediyorum
AselRuveydam_12 Dyg07 ek gıda yada verdiğiniz su fazla geliyor olabilir mi acaba hiç 7 aylıkken meme reddi yaşandığını duymamıstım genelde hep 5-6.ayda son buluyo
Dilker Dyg07 benim oğlumun 4 ayı dolmak üzere bazen emmek istemiyo bende ayakta yada yatarak emziriyorum özellikle yatarak daha çok seviyo arada gazını çıkartıp tekrar yatırıyorum tabi bizim sadece anne sütü
Dyg07 AselRuveydam_12 Evet zaten 5 6 aylıkken başladı onu belirtmemişim, şuan 7 aylık ve geri dönüşü olur mu onun için bu postu actım
Dyg07 Dilker o zamanlarda hiç sorunumuz yoktu hala emziriyorum cok sükür ama sağmaktan yoruluyorum bazen🤦🏻♀️