ipeklihayat 4.ayda bir uyku gerilemesi süreci oluyor 5 aydan sonra uyku rutinlerine başlayıp desteksiz uyumayı ögretmeye çalışmanızı tavsiye ederim bitki çayları emzirme döneminde çok tavsiye edilmiyor içeceksseniz de günde 2 bardağı geçmemeli. Kendi deneyimimi de yazayım uyku için denilen her şeyi içtim beni uyuttu oğlana gram etki etmedi normalde alerji şurupları da çok uyku yapıyormuş bebeklere biz alerjik olduğu için dönem dönem kullanıyoruz ama asla bana mısın demiyor yani uyumayacak çocuk uyumuyor bu ara uyku saatlerini düzenledim ve gerçekten işe yarıyor ama sıkı takip etmek ve uyku sinyalini gördüğünüz az uyutmak gerek uyku arası açılırsa uyutmak hepten çile oluyor. Yazı çok uzayacak ama açıklamadan gecemeyeceğim belki faydası olur bebeğinizin ayına uygun uyku sayısı ve aralığına internetten bakın ona göre bir düzen kurmaya çalışın saat kaçta kalktığını, ne kadar uyuduğunu, ne kadar uyanık kaldığını, uyutmak için kaç dakika ugraştığınızı hepsini not edin. Örnek veriyorum uyanıklık süresi 3 saat, sabah 9da kalktı 11.45 gibi gözlerini ovmaya huysuzlanmaya başladı karnını doyurun gazını çıkarın altını temizleyin uyutmaya çalışın 45 dakikanın altında uyuyup uyanmışsa muhakkak geri uykuya döndürmeye çalışın bir kaç gün içinde uyuyup uyandığı süreye adapte olacaktır 🌸