1anne1bebek___ Maryhoney ilgin tıp merkezi Dr onursal yıldız hocaya yaptırdık çok memnun kaldık tavsiye ederim instagram hesabı var ordan bakabilirsiniz hocaya
poyrazarelinannesi Güven hastanesi çocuk cerrahisinde bölüm başkanı Fatih hocaya yaptırdık biz. Çok memnun kaldık. 18 günlüktü bebeğim sünnet olduğunda. 1 hafta 10 gün içinde tamamen iyileşmişti. Tavsiye ederim.
Maryhoney poyrazarelinannesi şimdi yaş biyuk olduğu için nasıl olur bilmiyorum bazıları 6 yas diyor 5 de yapılıyor mu bu durumlar önemli benim için bebekken kolay şuan zor olcak gibi geliyor eşimi bebekken yaptırmaya ikna edemedim bı turlu bu zamana kaldı
bernaf Biz bebeğimin 40 ı çıkınca mamak özel ılgın tip merkezi Dr.onursal beye yaptırdık. Sıkıntımız yok.
poyrazarelinannesi 2 ve 6 yaş arasında yapılması önerilmiyor. Cinsel kimliğini keşfettiği için galiba. Yine doktora danış tabi ama 1 yıl daha beklesen iyi olur sanırım.