Hadi bebeekler, başınıza gelen en garip olay neydi?
Benim bildiğim,aklımda kalan bu.Ben çocukken hep duyduğum birisi öldüğünde o evin etrafinda, büyük kelebek konarmis,ve ölen insanın ruhuymus.Bizim komşumuz yaşlı kadın ölmüşdü,bende oradaydım yani bahçesinde.Orada büyük birtane kelebek vardı.Sonrasini hatırlamıyorum,tek hatırladığım bu hissesi 🙄