Egtzcn canım ben kızım oturmaya başladığından itibaren götürmüştüm çok hoşuna gider ,8aylık bebeğin dengesini koruyarak rahatlıkla oturur salıncaktan cok keyif alır ve kaydıraktandan sen tutarak kayablşrsin hatta ben kızımla beraber kucağmda kayıyorduk cok seviyodu kahkahalarla