Kızlar çarşamba günü doktor randevumuz var o gün menenjit bexero nun 2. Dozunu vurulcaktik 9ay 6 günlüğüz. Bugün sağlık ocağında aradılar kızamık aşısı çarşamba günü olucak gel diye bende söyledim menenjit de olucak o gün ağır gelmezmi diye bişey olmaz dedi ama çok ağır gelmez mi ne yapsam acaba