Gokcelgin Kızlar gördünüzmü bilmiyorum ama ben geçen instagramda gördüm formül mama ile yoğurt yapıldıgını yarın deniycem küçük bir kavanoz aranızda yapan var mı acaba günlük olarak yapılmasımı iyi yoksa yapıp dolaba atmak mı iyi detaylı bilmiyorum bilen varsa aydınlatsın 😊😊😊
Evrem Gokcelgin gunluk yap canim bebege gaz yapmaz hem kucuk kavanozlara yapabilirsin english home da satiliyosa hala al onlar guzel oluyo ben ordan almistim.ama dedigin gibi mamayla hic denemedim acikcasi