Sebebi nedir ? Soğuk algınlığı geçirdiğimizi düşünüyorum. İlk kızım oldu hepimize bulaştı, hapşırık, boğaz ağrısı, öksürük şikayetlerimiz. Bu akşam ek olarak kızım yeşil dışkı yaptı neden olur bu ? Paramedik arkadaşım yarına takip et ishale dönerse doktor görsün dedi ama bir de buraya sorayım dedim. Bilen cevaplarsa sevinirim teşekkürler 🙏🏼