Merhaba arkadaşlar 1aylik bebeğim emdiğinde sütü boşaltamiyo süt azalmasin diye pompa ile emdikten sonra sütü sağıp göğsü bosaltmak gerekirmi lütfen Bilgi verin sagarsak her emme sonrasıii mi 2.5 saatte Bir emiyo ama bazen 1.5 saatte kalkıyor zorlamaktan çünkü kabızlığı var bendede var göğüslerim boşalmAdigi için rahatsız etmiyo hatta biri yumuşacık ama sağmak gerekirmj