k_elebek Bende çok korkuyordum ki burayı açma sebebim işte kadınlar klubü sitesine kayıt olmam felan hep onunla alakalıydı. Bebeğim beyaz tenli olduğu için elinin üstünden bulamadılar kolundan aldılar, yani aşı gibi düşünün ağlıyorlar ama çok kısa sürüyor zaten hemen unutuyorlar. Korkmayın siz