Buraya kaç kez yazdım bilmiyorum oğlum 6 buçuk aylık 3 ayardır mama reddi var sadece uykusunda yiyor kilosu yerinde çok şükür kabul etmiştim artık bu durumu üç gün önce hastalandı hatta bi gece hastenede yattık bir hastalığının ikinci günü mama içti az çok ilk gün ve bugün asla içmiyo vücudu susuz kalıyo uykusunda içiyordu şuan içmiyo başına gelen var mı susuz kalmasından yada bunu akışkanlık haline getirmesinden korkuyorum genelde yapıyo çünkü bu arada ek gıdasını yiyor onda sıkıntı yok