MeetJoeBlack aslincr evet bizim hemen hemen 2 yaşında kapandı. Hatta 2 yaş kontrolüne gittiğimde tırnak ucu kadar bir yumuşaklık hissettiğimi söylemiştim , doktor da onu kapalı sayıyoruz demişti. Gelişimsel bir sıkıntı yaşamadık çok şükür.
aslincr Şuan 15 aylık ama hala 1 ₺ büyüklüğünde doktoru 18. -20 aya kadar kapanır dedi ama bilemedim endişelendim. Gelişimi iyi çok şükür hiç bir sıkıntı yok .