Bebeğim havale geçirdi çok şükür hastanedeydik hemen müdahale ettiler ama çok korkuyorum evde olursa diye hiç başınıza gelen var mı neler yaptınız ne yapacağım Doktorlar anlattılar ama yinede korkuyorum hemen yan çevirip ambulansı aramamı söylediler ama hastanede bile bebeğimi öyle görünce o 2 dakika bana 2 yıl gibi geçti kendine gelene kadar hastaneyi ayağa kaldırdık çok kötüydü Rabbim birdaha ne bize ne başkasına hiç yaşatmasın