Ya kızlar yeni aldım ilk demede akşam yatmadan takmıştım sanırım açılmamış sabaha kadar kap baya dolmuş ama dışırı da çıkmış pet koymuştum allahtan sonra sabah ikinciyi taktım o başarılıydı hiç sızmadı sabah 7 de takmıştım ikindin 3e kadar durdu bakamadım alışverişteydik sonra o gün de iyi taktım ama dün le bugün öyleden sonra kaç sefer denememe rağmen bir türlü olmuyor kap kayıyor uç kısmı dışa doğru çıkıyor o da çok rahatsız ediyor ama çıkartırken sanki iç organlarımı sökecek gibi de zor çıkıyor böyle olması vakumun olduğunu göstermez mi şu an çıkardım koydum artık yatacağım zaman tekrar deneyeceğim yanlış yere mi ittiriyorum acaba önce olan şimdi niye olmuyor pratik önerileriniz varsa çok memnun olurum