saryamm yok estağfurullah tutmadınız tabi de bizimde kilomuz az alerjik olmamasına rağmen 7ye yakındı sanırım en son gittiğimde 5.ayda başlamıştık ek gıdaya da , ya kendi yaptıklarımızdan vermek istiyorum ama ne bileyim ağır gelir mi diye de tedirgin oluyorum çok zor bi dönemmiş ya zeytin denemek istiyorum bir de ama tuzsuz lor peynirini yumurtayı denedik zeytin kaldı