zeynepa28 Arkadaşlar 1 haftadır sol omzum ve kolumda bi ağrı vardı, ensem de öyle. Doktor doppler usg çekeceğini söyledi damarlara bakacaklarmış. Bilenler emzirme için sorun olur my sizce? Yardımcı olabilir misiniz bilen kişiler varsa, çok teşekkür ederim