Ek gıdayı yedirmem için hiç emzirmemem gerekiyor o derece…
Ne versem 3 kaşık yiyor sonra ağlıyor. Sabah uyanır uyanmaz emiyor (06.30-07.00) 1. Uykusunu uyuyor 09.30 gibi uyanıyor emzirmiyorum ek gıda hazırlıyorum derken emmesinin üstünden 3 saat geçiyor, acıktığını düşünüp yedirmeye çalışıyorum ağlıyor. Emzirdiğim zaman acıkmış oluyor baya bitirene kadar emiyor. Nasıl düzen oturtacağım. Önceden her şeyi yiyordu atak haftası falan mı var (6 ay 11 günlük) Çok üzülüyorum