ahbus94 Kizlar bebeğim 3 aylık olacak. Moto refleksi 4. Ncu ayda biter deniyor. Bende yavaştan kundaksiz uyutmaya alıştırmak istiyorum. Nasıl yapacağım. Tecrübeli annelerim fikir verebilir mii. Normalde zatne kundağı sevmez, ama uzun uyusun diye yapıyorum.
ireemmmm ahbus94 genelde kundağı kendileri bırakmak istiyor. Önce bir süre tek kolu dışarıda kundaklayarak alıştırmanız gerek eğer o şekilde de rahatsız olursa henüz kundağı bırakmaya hazır değil demektir. O şekilde rahat uyuyorsa komple bırakılabiliyor