Arkadaşlar sünnet olduk ☺️ paylaşmak istedim tecrubelerimi. Biz Balıkesirde ikamet ediyoruz burada ünlü çok iyi bir çocuk cerrahı var sünnet üzerine çalışıyor sadece ona gittik. Bebek ne kadar küçükse o kadar iyi olduğunu söyledi iyileşme daha çabuk oluyormuş. Anestezi olmadan lokal yaptı bölgeye merhem sürdüler yarım saat bekledik sonra aldılar biz başında oynadık yaklaşık 10 dk anca sürmüştür. Sonrasında 1-2 gün ağladı huysuzluğu oldu sonrasında yavaş yavaş düzelmeye başladı. Tavsiyem anne olarak daha erken yaptırmanız 4 ay 21 günlüğüz çok hareketli oğlum bize sorun yarattı bu ameliyat yerindeki gazlı bezi oynatıyor kanıyor falan sıkıntı. Ne kadar küçük o kadar iyi.