Ulumila yenidoğan bebeğim var doğduğu günden beri reflü yatağında yatırıyorum park beşiğin içine koydum hep öyle yatıyor . Sizce artık düz zeminde yatırmalımıyım ? Bu konuda tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Asyalin Ulumila 6. Ay reflü yatağı öneriliyor bizim yatağımız kendinden eğimli olabiliyordu chicconun yatağı 7 ay o şekilde yatırmıştık çok şükür reflü vs bi sorunda yaşamadık
huzurluaycicek Düz, çok hafif eğimli, yumusak olmayan yatak olmalı, eğim olması için yatağın baş kısmından ortaya doğru hafif yükselti verecek carsaf havlu vs koyabilirsiniz
ipegimsi Ulumila valla hareketlenene kadar kullandım beşinci ayında aşağı doğru kayıp iniyordu kaldırdım çok rahat oluyor tavsiye ederim
Asyalin Ulumila evet ama belki sığmayabilir bizim reflü yatağı küçüktü mesela bide dönmeye başlayıncada sıkıntı kendi yatağı eğimli olmasa o kadar süre yatıramayabilirdik