merhaba hanımlar ben 1 senedir neredeyse hipertiroidi hastasıyım ilk öğrendiğim ay erken geldiği için kadın doğuma gitmiştim ordan öğrendim tsh sıkıntım olduğunu ama son 2 ayda 4-5 kere adet oldum en son 2 ay önce endokronolojiye gittim doktor 2 ay sonra gel demişti zaten ayın 10 unda randevum var ama ben tsh dan dolayı diye düşünüyorum tiroid hastası olup düzensiz adet yaşan var mı bu şekilde