seniyirimmisdafaa bebek kamerasi onerilerini alabilir miyim ve sizce ekranli mi ekransiz mi hangisi daha kullanisli
ObirPandora seniyirimmisdafaa biz bundan kullanıyoruz 360 derece dönüyor telefona bağlayıp izleyip ve hareket bildirimide veriyor ve hareket algısını kaydediyor hafızaya iki taraftan konuşup telefondan odaya konuşuluyor güzel öneririm.
Yenianne17 seniyirimmisdafaa Ben ilk normal kamera aldım telefona bağlamalı cok sık kopuyo ve telefonu kısıtlıyor.bebek uyurken telefonla bişey yapamıyosunuz hep o açkk oldugı için.daha sonra wewell aldım şu an çok rahatım.bebeğim uyudugund en azından bişeylere bakabiliyorum.
seniyirimmisdafaa ObirPandora çoğu kişi bunu kullanıyor sanirim telefon kullaniminizi kısıtlıyor mu peki netliği gece görüntüsü nasil
ObirPandora seniyirimmisdafaa gece görüntüsü güzel net kayıt yapıyor hem yani karanlık odayı beyaz bir şekilde gösteriyor telefonda kısıtlama yapmıyor 64 GB olmasına rağmen
elf966 https://www.trendyol.com/weewell/wmv865-dijital-bebek-izleme-cihazi-p-138016034 ben bunu kullanıyorum çok memnunum fiyatı biraz yüksek ama telefonu kısıtlamıyor ilk öyle almıştık sonra değiştirdik iyi ki diyorum
_tuuggcce_ Alınacaksa kesinlikle kameralı olmalı. Biz weewell kullanıyoruz, memnunuz. Karşıdan ses geliyor, istersek bizimde sesimiz ona gidiyor. Melodi çaldırabiliyoruz. Oda ısısını da gösteriyor.
elf966 seniyirimmisdafaa https://www.trendyol.com/bebevo/vm903-bebek-monitoru-p-2735278?boutiqueId=620856&merchantId=104968&storefrontId=1&countryCode=TR&language=tr&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:home_y:gm_z:gm_t:pla_standard_shopping&gbraid=0AAAAADugRnGHZpfwvwvlrr7llkdrLsVn0&gclid=CjwKCAiA4smsBhAEEiwAO6DEjZSCOqp3lEYCXLyqGEHbsLT2NJ1B6jbygoD-GbTGq7lmDrL_T_fN1RoC4pgQAvD_BwE Bunuda araştırabilirsiniz isterseniz daha uygum fiyatlı bi sayfada görmüştüm memnun olduğunu söylemişti kendi deneyimim değil fikir olsun
Yenianne17 seniyirimmisdafaa Deneyimlemiş olarak bana erkranlı daha iyi geldi. Diğer türlü izlerken telefon çalabiliyo açamıyosun açsan aklın bebeğinde kalıyo falan .zor oluyodu