Dery61 TubaB aynen, bekarken çok çocuk içinde büyümeme, onları bakmama rağmen kendi çocuğunun olması çok farklıymış
Dery61 fatmakrks evet çünkü yılların yorgunluğu var o yaşlarda insan yavaşlamak istiyor aksi olunca çabuk yıpranıyor, sabirla bu günlerin geride kalacağını düşünmekle devam🌹
Dery61 TubaB evet her şeye yetişme ve en iyisi en doğrusu olma çabası… olmayınca sinirler yıpranıyor çok haklısınız kendimizi de düşünmemiz lazım