Selamlarr,
Kızım 2 yaşında ve her şeyi kendi yapmak istiyor, gelişimsel olarak normal karşılıyorum. Ama bir şeyi yapmak istediğini söylerken ismini söylüyor. Mesela su koyuyorum “İnci inci” diyor, ben yapayım demek istiyor yani😅 Ben, sen gibi zamirleri nasıl öğretebiliriz kolayca? Ya da kendileri mi öğreniyorlar doğal akışta?