Meltem18 kesinlikle şehir hastanesi doğumumu orda yaptım doktorlar ebeler harika kontroller için Yenimahalle de Tülay hanıma gidiyordum normal sancın gelirse riskli değilsen doğum yaptırıyorlar orda suni sancıyla doğumu başlatmıyorlar ama beni normal sancım başlamasına rağmen doğuma almadılar 😡 zaten tek doktor acil bir durumda müdahale edecek bir doktor yok orda bebek içinde aynı şekilde müdahale edilemiyor acil durumda doğumu yarılamıştım ben Yenimahalleye gittiğimde ama kendi isteğimle gitmemi istediler ordan resmen imza attırdılar ağlayarak şehir hastanesine gittim iyiki de gitmişim keşke kontrollerime de oraya gitseydim mükemmel özel dem bile iyi