ebrarmom İstanbuldan İzmire gittik hem de 2 3 defa gitmiştik. Bence küçükken daha kolay oluyor yolculuk genelde uyuyo bebekler. Ama tabi bu bebekten bebeğe değişir bir de sizin yol biraz uzakmış şimdiden iyi yolculuklar kolay gelsin
kornisontursu_ Bertem ben de 3 aylıkken Mardin den Mersin’e gittim yani şöyle biz otobüs ile gittik ve tek başımaydım bebeğimle . Tuvalet falan zor oluyor tek olunca gidememiştim bebekle . Ama ben sizin yerinizde olsam şu mevsimde toplu taşımaya binmem bebekle ortalık hastalık kaynıyor gerçekten herkes hasta
sezer2022 Bertem 5 saat yol gittik aslında o dönem kucakçı olduğu için oyalamak kolay,, esas 1 yaşından sonra yolculuk işkence canım şimdi gidin 🙈