Selam herkese. Bebeğim 3 ayı yeni bitirdi ve gece uykusu çok yok. Birkaç gündür geceleri hiç uyumuyor neredeyse,tabi ben de. Bakıyorum cisli bez sayısında azalma var mı diye ama normal. Şimdi de sabahtan beri sadece 2 kez emdi,tutturmaya çalışınca da ağlıyor avaz avaz. Annemin kucağında sürekli ve ayakta gezmek istiyor,anca öyle olunca susuyor. Mecburen mama vermek zorunda kaldım 2 saat olmuştur. Şimdi yine memeyi tutturmaya çalışıyorum ağlamaya başlıyor. Çok üzülüyorum 😔 Var mi önerisi olan?