Evimiz ortalama 23 derece. Kızım 6 aylık. İlk zamanlar çocuğu hiç sarıp sarmalamaxzdım annem kayınvalidem çevredekiler çocuk üşür diye diye beni tırlattılar. Çocuk hasta. İstemeden de olsa fazla giydiriyorum galiba. Sırtı göğsü buz gibi oluyor terleyip. Ama öbür türkü de üşür gibi geliyor. Terin üstünde soğuması çok sıkıntı. Napıcam nasıl yenicem bu paranoyayı bilmiyorum. Siz nasıl giydiriyorsunuz