@“Beyzanurrrr000” Sabah 6 da güne merhaba dedıgımı için daha karanlıkken ben meme verıyorum oda meme meme dıyo sonra kendı kendıne oynuyo bende ayılmaya calısırken bakıyoruz 1 saat gecmıs tam anlamıyla acıkınca kahvaltı 7 7,5 gibi sonra ilk uykusunu 9 gibi yapar ben çorbasını yaparım 11 gibi i
corbasını çer tabı aralarda meme içer 2. Uykuya yatırana kadar belkı bir yoğurt meyve yer sonra akşam öğünü 4 5 gibi yapar erken yaparsa son ara ögün yoğurt muz 20,00 de uyuyoruz önce muz yoğurt veya muz irmik mama bu kadar