handert Bebeğim 3 ay 26 günlük meme emerken çekiyo bırakıyor durmadan bi söylenti peşinde,uykusu gelince mi anlamıyorum yatağa koyduğumda hep çığlık kıyamet durmuyor bi yeri de acımıyor ama uykusu gelince bu şekilde ne yapacağım ben kafayı yicem resmen.
Defnegzm handert 4 ay 18 günlük benimki de aynı uyutmak tam bir işkence emziriyorum ağlıyor sallıyorum ağlıyor ninni açıyorum ağlıyor ve bu kadar eziyete uyuduğu max 45 dakika kaç doktora götürdüm hiç bişeyi yok nolacak ne zaman düzelecek bilmiyorum
tuche8989 handert 4 ay atağı hoşgeldin. Yavaş yavaş giriyosunuz. Bu dönem böyle malesef uyku aralarında emzirmeye çalışın yoksq çok çaba sarfettiriyolar.çok çektim bende inanın 😀
Ilkheycan23 handert cekıp bırakması ya gazdandır ya reflu den o aylar malesef oyle okuyor gazını cıkarana kadar uyuyamaz yazık damla vs kullanıyor musunuz
handert Defnegzm bende aynı şekild gerçekten öyle ağlıyor bazen bişey oldu diye korkuyorum, bu atak dönemleri bizleri perişan ediyor gerçekten umarım düzelir kısa sürede
tuche8989 handert bebeğe göre ddeğişiyor bacım. Kimininki 1 hafta benim 1.5 ay sürdü 🙄🙄🙄 sonrasında diş ağrışarı başladı. Anlıyacağın bitmiyordu….. 🙄
Aysenursa handert al bende de o kadar emerken bırakıp ağlıyor tekrar vermiyorum inatlasiyo atak mı başka bir dert mi bilmiyorum ama çok yorucu olmaya başladı uyku arasında emzirmeye çalışıyorum.oyle deneyin
minikkbebegim Benimki de öyle 4. Aya yeni girdik ne meme ne mama hepsini zorla yediriyorum çoğu zaman çığlık kıyamet durmuyor bile uyku arasında yediriyorum ne zaman geçecek bu durum ne kadar sürüyor bu istememe durumu
septembrmom handert 3 ay 24 günlük aynıyız. Kucağimda uyutup göğsümü açıyorum. Ne bileyim kokusunu alsın temelli bırakmasib memeyi diye. Çünkü emzirmeyi çok seviyorum.