Bebeğim 45 günlük hem sağıp hem emzirerek veriyodum başlarda çok iyiydi 230-240 ml çıkıyodu sütüm ama son zamanda azaldı galiba iki gündür öğün başı maksimum 120 ml çıkıyo dün gece 30-40 ml geldi çocugu zar zor uyuttum bugünde sabah 120 ml geldi ama akşamdan beri 20-30 geliyo anca ve 17 gün sonra işe başlıyvam sağıp eve de bırakmam gerekicek mama ya başlasam anne sütünü tamamen bırakır mı birlikte götüren var mı hiç arada mama genelde anne sütü şeklinde