Elifumay_devrilmez66 ucr13 sadece bacağın da mi benim kızımın da sırtında vardı böyle egzama doktor krem verdi geçti
Elifumay_devrilmez66 ucr13 yoo zararlı değil de biraz kaşıntı olur o huzursuz eder doktora götürün bence başka yerde de çıkmadan krem falan kullanırsınız geçer