iloio Selam kızlar biliyorsunuz ki bebeğim 4 buçuk aylık oldu ilk reglimi gördüm sonra 2 ay olmadım sonunda olmuştum karnım böyle şiş gezdim 2 ay zordu şişkinlik vardı aralık 25 inde bitti ama suan yine iki gündür karnımda şişlik var neden olabilir ki