Merhaba kızlar, 20 aylık bir oğlum var. 20 aydır gece uykusu uyumuyorum gece boyu 8-10 kere ağlıyor ve geri kalanında memede geçiriyor. Sabah kalkıp işe gitmekte artık zorlanıyorum. Sütten kesmek istiyorum 15 tatilde, kesince uyuyacak mi yoksa hala uyanıp bu seferde memeyi vermeyince daha büyük sorun mu olacak bilmiyorum. Sizin bebeklerinizin gece uykusu nasıl? Bir yaşından sonra gece emmesine uyanmaz diyo doktorlar ama benim oğlum asla bırakmadı. Ve sütten kesenler nasıl kestiniz?