Buketk_04 merhaba bende yeni başladım. 2 azı dişimin çekilmesi lazımdı doktor yaşın çok genç implant düşün dedi. Çok korkulacak bişey değil çekim yapıp hemen vidaları yerleştirdiler daha kolay oldu. 3 ay iyileşme süreci var beklemek gerekiyor. Dikişler biraz geriyor o kadar 4 aylık bebeğimm var emiri yorum sadece 2 gün parol içtim o kadar. Şiddetli ağrı yaşamadım.